Водії-партнери 549 готові доставити вас за вказаною адресою в межах території обслуговування. В деяких ситуаціях ми зберігаємо за водієм право відмовитися від поїздки, наприклад, якщо:
- Адреса поїздки знаходиться за містом.
- Автомобіль не обладнаний дитячим автокріслом.
- Пасажир хоче перевезти домашню тварину або великогабаритні речі.
Подібні поїздки можливі, але залишаються на розсуд водіїв-партнерів. Ми рекомендуємо зателефонувати вашому водієві відразу після того, як замовлення буде прийняте, і повідомити йому про всі важливі для здійснення поїздки фактори. Це дозволить заощадити час і уникнути непорозуміння під час посадки. У разі відмови ми рекомендуємо скасувати поїздку і замовити нову. Скасування поїздки пасажиром протягом перших 2 хвилин є безкоштовним.
Будь ласка, повідомте нам нижче, якщо ваша поїздка почалася, але ви так і не змогли доїхати до вказаної адреси. Ми будемо раді перевірити інформацію для вас і зробити необхідні корегування, якщо вони можуть бути застосовані.
Зверніть увагу: ми не зможемо перерахувати вартість поїздки, яка сталася понад 30 днів тому. Будь ласка, не дублюйте ваш запит в інших розділах. Ваше початкове звернення буде розглянуто в порядку черги.