"Правила ввічливості пасажира таксі"
13-03-2023, 17:23
«Сервіс виклику таксі склав список правил ввічливості для пасажирів, заснований на власному досвіді роботи.
"Постійно відстежуючи рекламації та побажання, ми насамперед піклуємося про комфорт пасажирів, але не варто забувати, що і у водіїв таксі, які разом з нами докладають максимальних зусиль для підвищення рівня клієнтського сервісу, є зустрічні побажання, які, по суті, є визнаними в усьому світі правилами ввічливості"
А скількох із перелічених сервісом пунктів дотримуєтеся ви?
- Можна я відкрию вікно і покурю? Хоча б айкос? Або вейп? Вони ж не пахнуть!
- Після будь-якого куріння – чи то сигарети або сучасні девайси – залишається запах. Ви можете його не відчувати або не надавати йому особливого значення, але наступний пасажир, можливо, відреагує на аромат тютюну досить гостро. М'яка обшивка салону і сидінь дуже швидко вбирає сторонні запахи і позбутися їх може бути досить проблематично. Відмовтеся від куріння в таксі – з поваги до водія та клієнтів, які сядуть в авто після вас.
- Мій собака дрібний – у кишеню можна заховати. Водій точно не відмовиться пустити його в салон без попередньої вказівки наявності тварини в замовленні.
- Будь-який, навіть найдрібніший собака або кішка втрачають хутро і частинки шкіри. Подібний пил викликає алергію у 10% жителів планети. Можливо, алергія на тварин проявляється саме у водія даного автомобіля. Або ж у його наступного клієнта. Тому у кожного сервісу замовлення таксі є машини, призначені для перевезення тварин, і машини, не призначені для цього. Робити позначку про те, що плануєте їхати з домашнім улюбленцем, – одне з основних правил ввічливості!
- Перевезення екзотичних тварин – ну а що тут такого!?
- Крім того, що усілякі пташки, ящірки, пекінські поросята і павуки також є джерелом алергенів, вони можуть бути причиною фобії водія. Тому перевезення екзотичної тварини, навіть в автомобілі, призначеному для поїздок з улюбленцем, необхідно проговорювати з водієм заздалегідь, і в разі відмови не наполягати і не з'ясовувати причину, адже зізнаватися у своїх слабкостях і фобіях для багатьох дуже неприємно.
- У мене виникла необхідність продовжити маршрут, зараз тільки захопимо дорогою одного друга...
- Таксі виконують як термінові замовлення, так і замовлення "на час". Цілком можливо, що у вашого водія найближчі години вже розплановані: цю машину замовив хтось, що поспішає на вокзал, в аеропорт або на важливу ділову зустріч. Можливість змінити маршрут або продовжити поїздку необхідно обговорювати з водієм заздалегідь і не ображатися в разі відмови – адже, приймаючи замовлення, він розраховував свій робочий графік і не завжди має можливість внести зміни, не підвівши при цьому наступного пасажира.
- А можна я зараз послухаю музику з Тік-Току?
- Ми всі хочемо, щоб водії таксі максимально дотримувалися правил дорожнього руху. А для того, щоб у людини за кермом була така можливість, вона має чути, що відбувається навколо: сигнали інших машин, крики пішоходів, сирени спецтехніки. Гучна музика може перешкодити водієві виконувати свою роботу і поставити під загрозу безпеку вашої поїздки. Якщо хочете слухати в салоні таксі власну музику, не забудьте взяти навушники.
- Брудний одяг? Хіба це не моя справа?
- Це правило є особливо актуальним у вологу осінньо-зимову погоду. Ми всі вважаємо за краще їздити в авто з чистими салонами. Однак найчастіше чисто не там, де прибирають, а там, де не бруднять. Перед тим як сісти в таксі, переконайтеся, що ваше взуття та сумка не несуть на собі велику кількість бруду або мокрого снігу. За необхідності попросіть у водія вологі серветки, щоб привести одяг до ладу. Парасольку складайте за межами салону і кладіть на підлогу, а не на сидіння.
- Поставлю у рейтинг водієві одиницю – нехай наступного разу думає, перш ніж відмовляти у виконанні дрібного прохання!
- Рейтинг – важливий показник, який допомагає адміністрації сервісу і пасажирам оцінювати, наскільки фахівець коректно виконує свої посадові обов'язки. Але при цьому водій не зобов'язаний дозволяти вам палити в авто, перевозити брудну сумку на сидінні або пів ночі шукати невірного чоловіка по закладах міста. Ставлячи занижену оцінку "з помсти", ви не лише псуєте настрій водію, але і вводите в оману наступних пасажирів.